4 Ocak 2015 Pazar

Evde Kolay Tripod Yapılışı



  Siz de benim gibi video çekmeyi seviyorsanız, bu tripodun çok işinize yarayacağına eminim. Ben oluşturduğum videoları bununla çekiyorum. Küçük olmasından dolayı da çok kullanışlı, altına destek koyarak da kamerayı uzaklaştırabiliyorum. İstediğiniz yerde sabitleyerek çekim yapabilirsiniz. 
  Video da ayrıntılı olarak çekmeye çalıştım ama yapım aşamasını anlatmak istiyorum. Nalburdan tel aldım ve telleri birkaç kat dolayarak sağlamlaştırdım.Herhangi bir aletim olmadığı için elimle büktüm, o yüzden her yerin kalınlığı aynı olmadı. Üzerine de dekoratif ve sağlam olsun diye siyah bant çektim. Bu bandın ismini bilmiyorum ama nalburlarda bulabilirsiniz. Kırmızı ve siyah rengi var, birazda elastik bir yapıya sahip. Daha sonra kamerayı, telefonu yada fotoğraf makinasını (siz ne kullanıyorsanız) tutturmak için üstten 3 kısıma ayırmıştım onları öne doğru büktüm. Alt ayakları da 3 adet olacak şekilde ayarlamıştım, bantla sarmadan önce. Yapımı bu kadar basit ama gerçekten çok işe yarıyor. Benim tripodum biraz aceleye geldi (bazen sabırsız olabiliyorum ve heyecanlanıp hemen yapmak istiyorum), Ama siz geliştirip daha profesyonellerini yapabilirsiniz. Herkese tavsiye ediyorum, şimdiden kolay gelsin. Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın....  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DIY - Easy and Stylish Candlestick Made (kolay ve şık şamdan yapılışı)

Bunları yapıp bitirdiğinizde bir süre durup durup bakacaksınız. Gerçekten sonuç çok hoş oluyor. Boyamasını cam boyasıyla yaptım. ...