21 Ocak 2015 Çarşamba

Poşetlik-Pet Şişenin Geri Dönüşümü




      Çöp sandığımız şeylerden aslında müthiş ve kullanışlı şeyler ortaya çıkarabiliriz. Ben kendi çapımda geri dönüşümden bir şeyler üretmeyi seviyorum. Hem doğaya küçükte olsa bir katkım oluyor, hemde kendi yaptığım bir şeyi kullanmak bana ayrı bir zevk veriyor.
     Çok su tüketen birisi olarak evimde irili ufaklı, bol bol pet şişe oluyor. Pet şişeleri biriktirip duruyorum belki birşeyler yapabilirim, bir işime yarar diye. En son bu fikir geldi aklıma bence fena da olmadı. Taktım dolabıma kullanıyorum. Aklıma yeni bir fikir gelene kadar da evdeki pet şişeleri arkadaşlarıma poşetlik yaparak değerlendirmeyi düşünüyorum ( fazla biriktirmiş olabilirim :)) ev pet şişe ile dolmadan değerlendireyim).
      Umarım beğenirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun. Tekrar görüşmek üzere hoşça ve sevgiyle kalın...
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DIY - Easy and Stylish Candlestick Made (kolay ve şık şamdan yapılışı)

Bunları yapıp bitirdiğinizde bir süre durup durup bakacaksınız. Gerçekten sonuç çok hoş oluyor. Boyamasını cam boyasıyla yaptım. ...